مشاوره تلفنی
۰

سامانه استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی estelam.msrt.ir

سامانه استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی estelam.msrt.ir

افرادی که قصد دارند مدرک تحصیلی خود را از وزارت علوم دریافت نمایند، می توانند از طریق ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی estelam.msrt.ir به صورت الکترونیکی، برای دریافت تمامی اطلاعات تحصیلی خود اقدام نمایند.

با دیدن این ویدیو بصورت رایگان میتوانید استعلام مدرک تحصیلی خود را تهیه کنید

متقاضیان برای استعلام مدرک تحصیلی خود ابتدا می بایست به سایت estalam.msrt.ir مراجعه کرده و در ادامه با وارد کردن کد ملی و سایر اطلاعات خواسته شده استعلام خود را دریافت نمایند.

متقاضیان پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کد رهگیری دریافت نموده، و با استفاده از آن می توانند به سیستم وارد شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتر و دقیق تری در زمینه استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی در اختیارتان قرار دهیم.

ورود سامانه استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی estelam.msrt.ir

سامانه استعلام مدارک تحصیلی وزارت علوم یک سامانه آنلاین است که به شهروندان ایران امکان می‌دهد تا اطلاعات مربوط به مدارک تحصیلی خود را در پایگاه داده وزارت علوم و وزارت بهداشت و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران بررسی کنند.

سامانه استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی estalam.msrt.ir ، به تازگی فعال شده و دانش آموزان و داوطلبان دانشگاهی می توانند برای استعلام مدراک تحصیلی خود، به صورت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری تنها از طریق مراجعه به سایت estelam.msrt.ir اقدام نمایند.

راهنمای سامانه استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی estelam.msrt.ir

ابتدا به سامانه estelam.msrt.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات شخصی مانند نام، نام پدر، شماره موبایل، کد ملی و شماره شناسنامه را وارد کرده و در ادامه گزینه ” صدور کد رهگیری ” را انتخاب کنید.

سامانه استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی estelam.msrt.ir

در ادامه بعد از وارد کردن اطلاعات، کد رهگیری به شماره موبایلی که ثبت کرده اید، ارسال خواهد شد. پس از دریافت کد، بخش مشاهده استعلام مدرک تحصیلی چند روز بعد از ثبت اطلاعات نمایش داده خواهد شد.

سامانه استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی estelam.msrt.ir

ویرایش اطلاعات استعلام مدرک تحصیلی estalam.msrt.ir

  1. ورود به سامانه estalam.msrt.ir
  2. وارد کردن اطلاعات هویتی شخصی و کلیک بر گزینه صدور کد رهگیری
  3. کد رهگیری ارسال شده به شماره موبایل خود را برای نمایش اطلاعات شخصی خود در سامانه وارد کرده و گزینه ” استعلام مدرک تحصیلی ” کلیک نمایید.
  4. در ادامه گزینه ” ویرایش اطلاعات شخصی ” را انتخاب کنید.

در صورت وجود هر گونه اختلاف یا ایراد در اطلاعات، می‌توانید با واحد مربوطه در دانشگاه یا مؤسسه‌ای که مدرک تحصیلی خود را اخذ کرده‌اید، تماس بگیرید و اصلاحات لازم را انجام دهید.

در کل، استفاده از سامانه استعلام مدارک تحصیلی وزارت علوم به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات مدارک تحصیلی خود را بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه اختلاف یا ایراد، اصلاحات لازم را انجام دهید. این سامانه باعث افزایش شفافیت و دقت در امور مربوط به مدارک تحصیلی شما و سایر شهروندان می‌شود.

محتوای استعلام مدرک تحصیلی

اطلاعات شخصی: شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و سایر اطلاعات شخصی فرد است که با استفاده از کد ملی آنها را به عنوان یک فرایند مهم در حوزه آموزش و پرورش، به منظور بررسی صحت و اعتبار مدرک تحصیلی یک فرد، اطلاعات مختلفی را شامل می‌شود. این اطلاعات می‌تواند عبارت باشد از:

مشخصات شخصی: اطلاعات شخصی فرد مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و سایر اطلاعات هویتی که با استفاده از کد ملی فرد را تشخیص می‌دهد.

اطلاعات تحصیلی: شامل مدرک تحصیلی مورد بررسی، مانند مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و غیره)، رشته تحصیلی، نام دانشگاه یا مرکز آموزشی و تاریخ اخذ مدرک.

اطلاعات تأیید کننده: شامل نام و مشخصات مرجع یا سازمانی که مدرک تحصیلی را صادر کرده است، مانند وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه، مدرسه یا سازمان مربوطه.

وضعیت مدرک: شامل اطلاعاتی درباره وضعیت فعلی مدرک تحصیلی، مانند وضعیت اعتبار، تاریخ انقضاء و تأیید اعتبار مدرک در سامانه مورد استعلام.

امکانات دیگر: بعضی از سامانه‌ها ممکن است امکانات دیگری نیز در اختیار کاربر قرار دهند، مانند تصویر مدرک تحصیلی اصلی، امکان دریافت یک کد اعتبارسنجی یا شماره پیگیری برای پیگیری وضعیت استعلام و غیره.

به طور کلی، سامانه استعلام مدرک تحصیلی وزارت علوم با کد ملی ۱۴۰۲ به کاربران امکان و قابلیت بررسی صحت و اعتبار مدرک تحصیلی فرد را می‌دهد. این فرایند به کارفرماها، موسسات آموزشی، سازمان‌های دولتی، ارگان‌ها و سایر اشخاص و سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند صحت مدرک تحصیلی افراد را بررسی کرده و از تصاحب مدرک‌های جعلی و یا غیرقانونی جلوگیری کنند.

استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی می‌تواند در تحصیلات عالی، استخدام و کاریابی، ارزیابی ادعاهای تحصیلی و مشارکت در مسابقات و آزمون‌های علمی و فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی به کاربران امکاناتی ارائه می‌دهد که از جمله آن می‌توان به بررسی صحت و اعتبار مدرک تحصیلی، دریافت اطلاعات تحصیلی فرد مانند مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و تاریخ اخذ مدرک، بررسی وضعیت اعتبار مدرک در سامانه مورد استعلام، دریافت تصویر مدرک تحصیلی اصلی و امکان دریافت کد اعتبارسنجی برای پیگیری وضعیت استعلام اشاره کرد.

کلام پایانی

استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی می‌تواند به عنوان یک ابزار کاربردی و کارآمد برای بررسی صحت و اعتبار مدرک‌های تحصیلی افراد مورد استفاده قرار گیرد و در ارتقاء اعتماد عمومی به سیستم آموزشی و اشتغال افراد نقش مهمی ایفا کند.

استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی یک روند است که امکان بررسی صحت و اعتبار مدرک تحصیلی یک فرد را ارائه می‌دهد. با استفاده از کد ملی فرد، که یک شناسه منحصر به فرد در سامانه‌های اداری کشورهایی مانند ایران است، می‌توان اطلاعات مدرک تحصیلی فرد را بررسی کرده و صحت آن را تأیید کرد. این روند برای کنترل اعتبار و امنیت اطلاعات در حوزه‌های مختلف از جمله استخدام، اشتغال، آموزش و پرورش، و تحصیلات عالی استفاده می‌شود.

ما در مقاله فوق اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی estalam.msrt.ir پرداخته ایم. چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق، سوال یا ابهامی در این زمینه دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نموده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

سوالات متداول

۱- نشانی سایت استعلام مدارک تحصیلی وزارت علوم چیست؟

لینک ورود مستقیم به سامانه استعلام مدارک تحصیلی وزارت علوم در متن مقاله ارائه شده است.

۲- برای ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی وزارت علوم چه اطلاعاتی نیاز است؟

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه استعلام مدارک تحصیلی وزارت علوم در متن مقاله ذکر شده که مهم ترین آن اطلاع از کد ملی و شماره شناسنامه می باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958